Regulamin

Regulamin:

1. Dane podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą:
Trofea Sportowe AMS Łukasz Szkudlarz
63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Odolanowska 50
NIP 622 26 18 399, REGON 300418470
Aktualny wpis CEIDG.
zwany dalej AMS. 

2. Złożenie zamówienia oznacza akceptację poniższych warunków.

3. Zamówienie powinno zawierać:
- pełne dane zamawiającego i płatnika;
- osobę do kontaktu wraz z numerem telefonu;
- oczekiwany czas realizacji;
- miejsce dostarczenia towaru lub odbiór osobisty w siedzibie firmy;
- dokładną specyfikację zamawianych produktów z podaniem symboli, ilości, stron z katalogu;
- treści na tabliczki opisowe.

4. Formy płatności:
- gotówka przy odbiorze;
- przedpłata (proforma);
- przelew odroczony 7/14 dni dla stałych klientów;
- płatne przy odbiorze/za pobraniem - za zgodą firmy.
- płatność online (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.)
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:

Karty płatnicze:
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro
(W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.)
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

5. Realizacja zamówień:
- Standardowo firma kompletuje dane zamówienie w dniu jego złożenia, pracownik firmy skontaktuje się w celu ustalenia dogodnego terminu realizacji.
- Firma zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia klientowi, który ma nieuregulowane lub przeterminowane płatności.
- Wysyłka możliwa jest firmą kurierską.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczy się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

6. Firma zastrzega sobie możliwość zmiany daty odbioru/wysyłki, w takim wypadku zlecający zostanie powiadomiony emailem, SMSem lub telefonicznie.

7. Projekty graficzne:
- Na życzenie klienta, przed wykonaniem usługi, zostanie przesłany projekt do akceptacji na email lub mms;
- Nie przesyłamy do akceptacji prostych projektów np. na tabliczki do pucharów;
- Poprawki do projektu lub jego akceptację należy przesłać w formie pisemnej. Akceptacje telefonicznie nie są uwzględniane;
- W przypadku gdy zlecający nie chce widzieć projektu przed wykonaniem, oznacza to, że akceptuje on wykonanie usługi w momencie składania zamówienia, bez wcześniejszego zobaczenia projektu. Projekt zostanie przygotowany przez grafika z najwyższą starannością i estetyką;
- W przypadku gdy projekt zostanie wykonany i przesłany na adres email, a zlecający zrezygnuje z usługi, zostanie pobrana opłata za wykonanie projektu w kwocie 60 zł netto;
- Klient może wykonać projekt we własnym zakresie. Plik musi być zapisany w formacie wektorowym, z czcionkami przekształconymi w krzywe. Akceptowane formaty plików to cdr (do wersji 17), dxf, ai, pdf. Możliwe jest również przesłanie plików w wysokiej rozdzielczości jpg, png lub tiff (wymagana jest weryfikacja pracownika firmy). Po przesłaniu pliku graficy sprawdzą pliki i potwierdzą ich poprawność. W razie wątpliwości w wyborze odpowiedniego formatu zalecamy kontakt z pracownikiem firmy. Firma udostępnia na prośbę klienta szablon do wykonania projektu na dany produkt;
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy w projektach przygotowanych przez Klienta;
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za potwierdzenie błędnego projektu wysłanego do akceptacji Klienta;
- Projekty wykonane przez Firmę pozostają własnością firmy (szczegóły w klauzuli poniżej);
- Rozmieszenie i wielkość logotypu na produkcie mogą się nieznacznie różnić w stosunku do projektu/wizualizacji (+/- 15%);
- Odcień i kolor znakowania mogą odbiegać od zaprezentowanego na wizualizacji i zależą od podłoża, na które są nanoszone;
- Akceptacja projektu/wizualizacji oznacza zgodę na rozpoczęcie realizacji zamówienia.
- Firma zastrzega sobie prawo dokonania niewielkich korekt technicznych w zleceniu w przypadkach, gdy z doświadczenia Firmy wynika, że taka korekta podniesie jakość wykonanej usługi.

8. Koszt projektów graficznych:
- Przy zamówieniu produktu z katalogu Trofea wraz z usługą, pierwszą wersję projektu i pierwszą poprawkę klient otrzymuje gratis.
- Opłata za wykonanie projektu naliczana jest zawsze przy pierwszym zamówieniu produktów poligraficznych (wizytówki, plakaty, ulotki, kalendarze, dyplomy indywidualnie projektowane), oraz gdy:
a) dokonuje się przeróbki grafiki rastrowej (jpg, png, gif itp.) na wektorową;
b) należy wykonać bardziej skomplikowaną obróbkę zdjęć, np. wycięcie postaci ze zdjęcia, umieszczanie ich na innym tle, łączenie dwóch zdjęć, usuwanie obiektów lub defektów ze zdjęć, przygotowanie zdjęcia pod laser;
c) wymagana jest wizualizacja - naniesienie projektu na zdjęcie produktu;
d) projekt przysłany przez Klienta nie spełnia warunków technicznych i istnieje konieczność przerobienia grafiki;
e) projekt jest wielokrotnie zmieniany;
- Klient będzie za każdym razem informowany (e-mail, telefon) o naliczeniu tej opłaty;
- Wysokość opłaty graficznej zawsze ustalana jest indywidualnie i zależy od skomplikowania i ilości pracy grafika. Koszt projektów graficznych zaczyna się od 30 zł brutto i stanowić może wielokrotność tej kwoty;
- Przykładowe ceny minimalne usługi projektowej - projekt wizytówek jednostronnych - 30 zł, dwustronnych - 60 zł, plakatu, ulotki, kalendarza - 60 zł;
- Pobieramy legalne grafiki ze strony www.pl.depositphotos.com na której mamy wykupiony abonament;
- Opracowanie grafiki z logo Klienta nie obejmuje stworzenia form malarskich, graficznych, samego logotypu, logo, czy innego znaku towarowego (utworu) dla Klienta;
- Jest możliwość wykonania projektu logo firmy, w tym wypadku warunki oraz cena ustalane są indywidualnie, cena projektu logo zaczyna się od 200 zł netto.

9. Zlecający składając zamówienie osobiście, sprawdza zapisane przez przyjmującego treści oraz je akceptuje.

10. Poprawność wykonanej usługi jak i ilość i jakość, należy sprawdzić przy odbiorze, po odejściu reklamacje nie będą uwzględniane.

11. Firma zaleca składanie zamówień poprzez sklep, email, w ewentualności poprzez SMS lub fax, nie zalecamy składania zamówień telefonicznie, jednak w razie gdy zamawiający nie ma innej możliwości i chce złożyć zamówienie telefonicznie to bierze on pełną odpowiedzialność za błędy powstałe w wyniku złego zrozumienia przekazywanych treści zamówienia.

12. Ustalony w momencie składania zamówienia koszt usługi graweru/projektu może ulec zmianie, o czym klient zostanie wcześniej powiadomiony, w takim przypadku klient będzie miał prawo bezpłatnie zrezygnować z zamówienia.

13. Firma ma prawo zutylizować pozostawiony przedmiot w przypadku nieodebrania go w terminie 3 miesięcy od daty planowanego odbioru jako koszty magazynowania.

14. Odbiór przedmiotu następuje po zwrocie dokumentu zlecenia graweru, bądź po okazaniu dowodu potwierdzającego tożsamość zleceniodawcy.

15. Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu,
- produkt nie został zakupiony na fakturę (przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą), 
- produkt nie był grawerowany, oznakowany, zrobiony lub spersonalizowany na specjalne zamówienie klienta.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na koszt kupującego.
Zwrot należności za towar dokonamy niezwłocznie jednak nie później niż 7 dni od zwrotu.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

9. W przypadku zakupu przez internet lub telefon (na odległość) nabywca będący konsumentem może odstąpić na piśmie od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe gdy świadczenie usługi rozpoczęto oraz w przypadku gdy produkt został przetworzony na indywidualne zamówienie np. wygrawerowany lub spersonalizowany/oznakowany na życzenie klienta.

16. Postępowanie reklamacyjne:
Reklamację należy składać w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, dokładne zdjęcia potwierdzające reklamowane wady/braki,
- numer faktury jeżeli do zamówienia została wystawiona faktura
O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany emailem bądź pocztą tradycyjną w terminie maksymalnie 14 dni od daty złożenia reklamacji.
Nabywca ma obowiązek zwrócić reklamowany towar. 
Sprzedawca w pierwszej kolejności spróbuje naprawić/usunąć reklamowane wady.
Jeżeli reklamowane wady nie będą możliwe do naprawienia sprzedawca zwróci należność za produkt. 
Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy otrzymane w gotowych projektach graficznych od klientów i wszelkie reklamacje na tej podstawie nie będą uznawane.
W przypadku reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, powinni Państwo sprawdzić w obecności kuriera czy karton/paczka jest uszkodzona oraz otworzyć paczkę przy kurierze, a w razie stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół, który będzie podstawą do złożenia reklamacji w firmie przewozowej. Skan protokołu należy przesłać na e-mail: info@ams-puchary.pl

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

17. Uwagi ogólne:
- Firma AMS publikuje serwis internetowy wyłącznie w celach informacyjnych. Firma AMS  dokłada wszelkich starań aby publikowane tutaj dane były możliwie najdokładniejsze i aktualne. Pomimo tego serwis może zawierać błędy, za które właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
- Znaki handlowe oraz logotypy prezentowane w serwisie Tryumf™ są chronione prawem; użycie bez odpowiedniej zgody jest zabronione.
- Ceny produktów podane w serwisie internetowym AMS mają charakter orientacyjny i mogą różnić się od cen produktów dostępnych w salonach firmy Tryumf
- Przedstawione zdjęcia w katalogach oraz na stronie internetowej mają wyłącznie charakter poglądowy. Z uwagi na różnice technologiczne druku oraz monitorów, kolory mogą odbiegać od rzeczywistej kolorystyki towaru.
- W katalogu z trofeami podane ceny są cenami brutto i nie zawierają ceny usługi grawerowania (tabliczki). Emblematy pokazane przy pucharach mają jedynie charakter poglądowy i nie są wliczone w cenę pucharu.
- W katalogach z gadżetami reklamowymi podane ceny są cenami netto i nie zawierają kosztu znakowania.
- Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w katalogu, asortymencie i w cenach.
- Informacji o dostępności i aktualnej cenie udziela pracownik firmy najlepiej emailem, osobiście lub telefonicznie.
- AMS ma prawo do dokonania zmian w Regulaminie Serwisu w zakresie w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy, w tym w razie potrzeby wprowadzenia zmian technicznych lub funkcjonalnych w Serwisie, bądź też zmian w przepisach prawa. Klient, który nie akceptuje zmian Regulaminu Serwisu lub innych warunków świadczenia usług, może rozwiązać umowę. Korzystanie przez Klienta z Serwisu po wprowadzeniu zmian w Regulaminie Serwisu lub innych warunkach świadczenia usług oznacza ich akceptację.

17. Klauzula dotycząca praw autorskich:
Zastrzega się, że projekty (opracowania graficzne) wykonane na zlecenie Klienta przez Firmę AMS stanowią utwór w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, ze zm.), zaś autorskie prawa majątkowe (w tym prawa zależne) do tego utworu przysługują wyłącznie Firmie AMS. Klient nabywa w ramach zrealizowanego Zamówienia własność egzemplarza (egzemplarzy) utworu, zgodnie z art. 52 wymienionej wyżej ustawy.
Firma AMS nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie praw osób trzecich (w tym praw autorskich i praw własności przemysłowej, np. do znaku towarowego) wskutek realizacji Zamówienia zgodnie z projektem przedłożonym przez Klienta. Składając Zamówienie wykonania usługi zgodnie z przedłożonym przez siebie projektem, Klient gwarantuje, że przysługują mu prawa do dysponowania projektem w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia oraz, że wykonanie tego Zamówienia nie wymaga zezwolenia, nie narusza praw majątkowych ani dóbr osobistych osób trzecich. W przypadku skierowania do Firmy AMS jakichkolwiek roszczeń z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej wskutek realizacji Zamówienia według projektu Klienta, Klient zobowiązany jest do zwolnienia Firmy AMS od tych roszczeń i/lub naprawi poniesione przez niego szkody, wynikające w szczególności z działań mających na celu doprowadzenie do odstąpienia przez osobę trzecią od dochodzenia roszczeń lub z konieczności ich zaspokojenia, w tym także pokryje koszty czynności przedsądowych i ewentualnego postępowania sądowego.


Polityka prywatności

Szanowni Państwo,

W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 roku unijnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych – RODO, przygotowaliśmy zbiór niezbędnych informacji na temat tego jak przetwarzamy dane osobowe i jakie Państwu przysługują w związku z tym prawa: 

1. Administratorem danych osobowych jest podmiot gospodarczy Trofea Sportowe AMS Łukasz Szkudlarz, ul. Odolanowska 50, 63-400 Ostrów Wielkopolski. 

2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego lukasz@ams-puchary.pl 

3. Wchodzimy w posiadanie Państwa danych osobowych poprzez składanie zamówień:
- przez sklep internetowy www.grawer-ostrow.pl
- telefonicznie,
- mailowo na jeden z adresów firmowych w domenie @grawer-ostrow.pl oraz @ams-puchary.pl,
- przez formularz kontaktowy umieszczony na stronie www.ams-puchary.pl oraz www.grawer-ostrow.pl,
- fax 62 580 20 19.
- kontakt przez stronę www.facebook.com.

4. Państwa Dane osobowe są niezbędne do procesu realizacji zamówienia (m.in. wysyłki, obsługi płatności, reklamacji, zwrotów, pytań do zamówień, kontaktu w sprawie zamówień).

5. W każdej chwili możecie zażądać usunięcia swoich danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres  lukasz@ams-puchary.pl, z prośbą o usunięcie danych. Dane będą przetwarzane do momentu zgłoszenia chęci o byciu zapomnianym.

6. Dane osobowe jakie wymagamy są niezbędne do realizacji zamówienia i są to: Imię, Nazwisko, adres do wysyłki, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dane firmy (jeżeli potrzebne jest wystawienie faktury VAT), mają Państwo prawo nie podać tych danych, w takim przypadku mamy prawo odmówić realizacji zamówienia. 

7. Administrator danych osobowych spełnia wszystkie prawa wynikające z ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

8. Zgodnie z ustawą osoba może zażądać sprostowania swoich danych osobowych, gdy: są niepełne lub błędne; usunięcia swoich danych osobowych przez Administratora, gdy nie będą już potrzebne do realizacji zamówienia, gdy wycofacie zgodę na ich przetwarzanie, dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z prawem, dane osobowe udostępni dziecko; gdy zechcecie ograniczyć przetwarzanie swoich danych osobowych, gdy m.in. są nieprawidłowe; możecie także żądać przeniesienia swoich danych osobowych

9. Skargi odnośnie przetwarzania Państwa danych osobowych możecie zgłaszać do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10. Państwa dane osobowe udostępniane są: stronom obsługującym wysyłkę oraz firmie obsługującej księgowość firmy.

11. Państwa dane osobowe przechowywane są przez Administratora podczas procesu realizacji zamówienia oraz po tym procesie (np. w celu sprawniejszej obsługi Państwa kolejnych zamówień)

12. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, poprzez profilowanie.

13. Państwa dane osobowe nie będą przekazane żadnej firmie trzeciej.

14. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane w celach marketingowych, chyba że zostaną Państwo o to poproszeni i wyrażą Państwo na to zgodę.

Regulamin został opublikowany 23 lutego 2020 roku. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl